Follow | Dashboard
HOME . INDAH


Saturday 4 February 2012 | 0 comments


Hai ,*kesat air mata .

hari nie indah sedih giler , sedih sangat . indah takdapat terima kenyataan  doe , hati indah hancur lahh ,  indah tak tahu lahh , kalau dengar nama dia or somethin story about him , mesti indah menanggis , anybody cant help me ? please . tolong kesatkan air mata indah , boleh tak ? boleh laaa . dah takde sapa na kesatkan dah kalau indah nanges .



indah , stop crying dekat someone yang na game kau . stop sayang dia , stop tunggu dia , stop talking about him and stop stalker anything about him . hm . indah takpuas nanges lagi , i need someone yang paham indah . please :( hm , kalau aku tak kenal kau dari dulu kan bagos , semua nie takkan berlaku , hm , indah , kau kena tabah tempuh dugaan nie , walaupon kau dah setahun dengan dia , please lupakan dia.

indah tak boleh lupakan dia . sumpah ! setiap benda yang indah buat mesti indah ingat dia . i really miss him . dari indah bangun tidur smpai tengah malam na tidur tuh , mesti ingat dia , bnyak giler kenangan indah dengan dia :( kalau boleh indah nak jatuh tangga  or jatuh motor , bia indah hilang inggatan dah senang na lupakan dia :( kalau time-2 mcm nie kan , indah tengah OTP dengan dia . kadang-2 dia tengah membebelkan , indah tertido , walaweyyhh , kenangan siot ! time indah na tidur jeh , mesti indah senyum jeh , but , now , kalau indah engat memory tuh , hati indah ssebak lahh ,  tak tahu kenapa .

ZairatulAzira , aku , tah laa weyh , aku tak tahu nak cajkap apa dengan kau . weyh , aku sayang kau sangat-3 . kau tahu tak ? walaupon aku suka marah korang and everything aku buat at korang , tapi , aku sayang kau giler-2 . weyh . benda nie dah jadikan 2 bulan lepas . kalau kau ta clash dengan dia , dia takkan game aku ryte ? weyh , meman aku sayang dia ,tapi , dia sayang kau . kau ingat tuh , weyh . aku takna jauh dari kau , aku tak tahu weyh . takde sorang pon paham perasaan aku doe :( kalau kau sayang aku kan , kau takna aku jauh dari kau , kau couple dengan dia , aku berani potong kepala aku laa, weyh , dia nak serius dengan kau , Go On dengan dia weyh . itu jeh permintaan aku , aku takkan saket hati . aku nak tengok kau bahgia , bia lah aku takbahgia , janji kakak-2aku bahgia , so , aku boleh tumpang bahgia korang . engat aww . aku nak kau couple dengan dia ~


korang tak payah risau pasal aku laa , aku okay jeh , aku bahgia kalau tengok korang bahgia . aku tak suka tenok kakak-2 aku plus member aku sedih , korang nanpak jeh aku nie kuat , padahal aku tak kuat mana pon , aku kena belagak kuat depan korang sebab , kalau aku lembik kau lembik , mcm mana kan . haha :D alu akan sentiasa happy kalau Elmo ada dengan aku . now , my jantung hati is Elmo <3




Older Post | Newer Post