Follow | Dashboard
HOME . INDAH


Thursday 15 December 2011 | 0 comments

malam buta nie indah nak story mcm mne na HACKER fb orang . korang ann bab² na hack nih laju je ann . hee :) beberapa hari lepas kita telah pun didedahkan cara² untuk menggodam akaun facebook mahupon email orang lain oleh Mr.X . dan indah rasa cara yang beliau terangkan tu sememangnya berkesan :) SO , malam ini indah na buat sikit tutorial at korang teknik² tersebut :)


hee (: First thing yg korang kena ada adalah sebuah smartphone, tak kisah la korang guna OS symbian ke blackberry ke android ke etc . korang juga perlukan nombor telefon rakan yang korang nak hack tu , ini adalah PENTING untuk mengesan email dan  pasword mereka ! Sebenarnya tak susah mana menggodam ni yang penting korang perlu tahu teknik . 

Step 1 : Pastikan smartphone anda dalam keadaan on!

Step 2 : Pergi ke menu > dan pilih message.

Step 3 : Klik create message

Step4 : Taip mesej seperti ini ' awak² ! awak ni handsome /cute la! nak password and email                             akaun facebook bole ta ?

Step 5 : Then send mesej tersebut kepada nombor rakan yang anda ingin godam akaun facebook mereka

Step 6 :Sekiranya mereka memberikan email dan password mereka, anda telah pun berjaya menggodam akaun fesbuk rakan2 anda !




AMARAN ! !  : Ayat2 yang manis perlu digunakan sekiranya ingin mendapatkan password mereka . Pihak indahsitishoufea.blogspot.com tidak bertanggungjawab atas makian yang mungkin anda bakal terima selepas mencuba teknik ini :) good luck (:


credit to : diariamzar.blogspot.com :)

Older Post | Newer Post