Follow | Dashboard
HOME . INDAH


kawan :)
Thursday, 15 December 2011 | 0 comments
rajin indah na taip malam nie :) rajin kan ? hee . bosan kan ? bosan tak ? haiyaa . mcm mne mau hilang rasa bosan nie erk . nak story pasal kawan pulak laa . rindu pulak dekat kawan² :)


KAWAN ? kawan adalah segalanya ? btol tak ? masa kita susa , masa kita senang kawan mesti ada . btol kan ? just kita jeh kena pandai pilih kawan . sama ada jalan yang btol ataupon tidak . masing²  ann dah akil baligh ryte ? dah tahu menilai seseorang . manusia ni bnyak sngat perangai smpai tak cukup jari kaki+tangan na mengira . btol kan ? macam² perangai kita boleh jumpa kan . dengan kawan laa kita story semua masalah kita . kawan amat penting bagi indah tahu tak . indah paling sayang selain family ialah kawan . nak story nie .



Indah ad sorang kawan tau . nama dia SITI NADIRAH BT MOHD IZAM . she is my jantung hati . indah sayang sngat dekat dia . sumpah sayang giler :/ kitaorang mcm kembar tau . lain mak lain bapak :)hee . NAD sumpah aku cakap aku sayang kau sngat . aku tak tahu mcm mne aku tahun depan . kalau aku merayu mengalir air mata darah sekali pon kau takkan pindah balik skola ann ? beb . aku rindu giler plus plus dekat kau . aku rindu nak mandi dengan kau , na tidur dengan kau . weyh . nanti sape na teman aku mandi ? na teman aku basuh baju ? makan maggie ? sape weyh ? superb aku  rindu kau laa ngek :/

korang pena tak jadi mcm nih :/ sedihkan kalau benda mcm nih terjadi at korang . korang dah rapat dengan dia selama setahun , pastuh dia pindah skola . superb sedih doe . dia pergi . CAPITAL S pon pergi :/ OMG ! aku tak tahu mcm mane aku boleh kuat nak hadapi dugaan nih . sebenarnya aku tak kuat :'( tapi kena terpaksa kuat demi family . indah takna sape² nmpak indahsedih . kdang² dlm tidur aku menangis :/ aku ta kuat laa na hadapi semua nih . tuhan maha kuasa . setiap kali dia bagi kita dugaan , mesti ada hikmahnya :) kita kena kuat na hadapi semua dugaan nie :)


kita kadang² kena berfikir , kalau rasa dugaan yang kita hadapi teruk , salah . sebenarnya ada orang  lagi  bnyak dapat dugaan yang lagi besar dari kita . sebenarnya kita kena berfikir seperti itu :) kalau kita rasa tiada sape dah yang sayang kita at dunia nie , kita masih ada ALLAH . engat tak , sebelom MUHAMMAD meninggal . dia ada menyebut UMMATI UMMATI , bermaksud UMATKU² . kawan² sebelom Nabi kita meninggal . NABI masih berfikir tentang kita , bagaimana dengan kita ? adakah kita selalu berselawat kepadanya ? fikirlahh kawan² . hee :)


Older Post | Newer Post