Follow | Dashboard
HOME . INDAH


Thursday 10 November 2011 | 0 comments

okay , now aku nga layan cete korea . best ke ? best laa jugak sebab =.= aku tersngt lahh bosan . mcm mane lahh aku nak hidop 3 minggu tanpa call or teks syakir =.= hmm adurh , saba indah , dia nak SPM tuh , bia dia focus SPM . spm tuh penentu masa depan dia , alaa , setakat rindu kau tuh , ape kau dpt . tak dpt pape lahh (hati ku baerkata²) hmm . ye lahh , mengalah lahh . haiss . kadang2 aku smpi , tertunggu³ dia call ! OMG ! nape lahh aku mcm nie . hum . indah relek indah , huh ! sabar itu sepruh daripada iman =.= . okay . aku nak cakap nihh . dengar lahh cepatt ! tahun nih aku punye birtday sorang ! fine aku terima . sedih laa kod . hm ! aku na syakir lahh ! please lahh . time birtday aku je aku na dia . tolong lahh , tolong lahh . hm okay , semua tak na tolong aku , so , aku smbot birtday tahun nie sorang la ann :) okay fine ~

Older Post | Newer Post